El Campus de l’Alimentació inaugura el curs 2013-14

torriberainagcurs_4El passat dilluns el Campus de l’Alimentació de Torribera va acollir la inauguració del curs 2013-14. L’acte va estar presidit pel rector de la UB, Dídac Ramírez, acompanyat pel director del Campus, Màrius Rubiralta, el degà de la Facultat de Farmàcia, Joan Esteva,  i per  la tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, Lídia Guinart. Josep M. Monfort , director general de l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA), va impartir la conferència “Catalunya: clúster o ecosistema agroalimentari?”.

Durant l’acte una representació dels estudiants de Nutricio humana i dietètica i Ciència i tecnologia dels aliments va llegir un manifest en defensa de la universitat pública, i es van lliurar diplomes de reconeixement acadèmic als estudiants del curs passat.

(Font de la notícia: web del Campus de l’Alimentació)

Aquesta entrada ha esta publicada en Campus de l'Alimentació de Torribera, Conferències. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.