Recent Advances in Pharmaceutical Sciences III

Imatge de portada del llibre "Recent Advances in Sciences III"

Imatge de portada de l’e-book “Recent Advances in Sciences III”

Fruit dels Seminaris de Recerca de la Facultat de Farmàcia, s’han publicat els llibres electrònics Recent Advances in Pharmaceutical Sciences i Recent Advances in Pharmaceutical Sciences II. El primer, recull els seminaris que van tenir lloc l’any 2010 i el segon, els seminaris de 2011. Enguany, s’acaba de publicar el tercer llibre d’aquesta sèrie: Recent Advances in Pharmaceutical Sciences III. Ha estat co-editat pel president i dos membres de la Comissió de Recerca, els Drs. Diego Muñoz-Torrero, Amparo Cortés i Eduardo L. Mariño. El llibre consta de 13 capítols que es corresponen als 13 Seminaris de Recerca que van tenir lloc l’any 2012. S’ha publicat a l’editorial Transworld Research Network i és accessible des del web de l’editorial i el web de recerca de la Facultat de Farmàcia. Així mateix, aquest nou E-book, com els dos anteriors, també està publicat al dipòsit digital de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Dipòsit Digital, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.