Mendeley: sessions de formació al CRAI

Mendeley

El CRAI organitza sessions de formació sobre Mendeley, el nou gestor de referències de la UB. La sessió se centrarà en explicar les principals funcionalitats de Mendeley i en donar indicacions per a la migració de referències de RefWorks a Mendeley. Els tallers seran els següents dies:

• CRAI Biblioteca Farmàcia:
    • dimecres 6 de novembre, de 13-14.30h. Places exhaurides.
    • dijous 21 de novembre, de 13-14.30h. Places exhaurides.
    • dimecres 11 de desembre, de 13-14.30h. Inscricpió oberta.
  • CRAI Biblioteca de Torribera: dimecres 20 de novembre, de 13-14.30h. Inscripció oberta
  • Podeu consultar l’oferta de la resta de biblioteques.

Els tallers són oberts a PDI, PAS i alumnat. Més informació i inscripcions: CRAI Biblioteca de Farmàcia, i CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera.

Si teniu interès però us és impossible assistir aquells dies, també us podem donar suport personalment pel que fa a la migració de referències d’un gestor a l’altre. A més, teniu tota la informació al web del CRAI.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.