Dimarts 29 d’octubre: desè Seminari de Recerca 2013

Seminaris de Recerca 2013Demà dimarts 29 d’octubre, s’impartirà el desè Seminari de Recerca a la Facultat de Farmàcia 2013. Duu per títol “Investigació en farmàcia clínica i atenció farmacèutica” i anirà a càrrec del Dra. Pilar Modamio, de la Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica. Aquest seminari tindrà lloc a les 12.30 h a l’Aula Magna de la Facultat.

Per ampliar la informació podeu consultar les referències dels articles publicats per la Dra. Modamio a PubMed i a Scopus.

Trobareu tots els documents de les biblioteques sobre aquests àmbits buscant al catàleg del CRAI a partir de les matèries “farmacologia clínica” i “atenció farmacèutica”.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.