Certificació digital

Certificat digitalEl CRAI de la UB col·labora en el projecte d’administració electrònica de la Universitat de Barcelona. Dins dels diferents CRAI Biblioteques trobareu punts de lliurament de certificació digital.

Si voleu obtenir el vostre certificat digital de la UB (només PAS i PDI), cal reservar dia i hora a través de l’aplicació Cita prèvia. Un cop efectuada la reserva podeu dirigir-vos al CRAI Biblioteca seleccionat on gestionarem l’obtenció dels vostres certificats.

Amb el certificat digital podreu:

• Identificar-vos digitalment
  • Fer tràmits en línia
  • Signar documents digitalment
  • Xifrar documents i comunicacions electròniques

Paulatinament, molts dels tràmits que feu a la UB, ja sigui com a professors o com a PAS, es podran anar fent mitjançant el certificat digital.

Al CRAI Biblioteca de Farmàcia podeu venir en el següent horari:

• d’11 del matí a 6 de la tarda

I al CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera en el següent:

• d’1 a 3 de la tarda i de 4 a 6 de la tarda

Per a més informació sobre la certificació digital i el projecte d’administració electrònica de la Universitat de Barcelona podeu consultar la pàgina Certificat digital UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Serveis biblioteca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.