Nou seminari tecnològic: “Aplicacions i tendències en la seqüenciació d’ADN”

Seminaris de Recerca 2013Aquest dimecres 13 de novembre, s’impartirà un nou seminari tecnològic a la Facultat de Farmàcia, que tindrà lloc a les 12.30 h a l’Aula A-· de l’edifici A de la Facultat.

La conferència duu per títol “Aplicaciones y tendencias en secuenciación de ADN” i anirà a càrrec del Sr. Agustín Aransanz, dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (CCiT). A l’apartat de Genòmica, de la web dels CCiT, trobareu informació sobre les tècniques i línies de serveis amb què treballen.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari, podeu consultar el catàleg del CRAI a partir de les matèries “Genètica”“Genòmica”“ADN” o“Electroforesi capil·lar” o per la paraula clau “DNA sequencing”.

Altres fonts d’informació i recursos de referència:

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.