Reaccions multicomponent per facilitar el disseny de noves sondes fluorescents

Foto de Wellcome Images  sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Foto de Wellcome Images sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

Un treball de recerca publicat al Journal of the American Chemical Society descriu per primer cop l’adaptació d’una reacció multicomponent per al disseny de noves sondes fluorescents d’interès en ciències de la vida. L’article està signat pels experts Rodolfo Lavilla, Anna Vázquez-Romero, Nicola Kielland i Sara Preciado, del Departament de Farmacologia i Química Terapèutica de la Facultat de Farmàcia i del Parc Científic de Barcelona, adscrits al campus d’excel·lència internacional BKC, en col·laboració amb el grup del professor Marc Vendrell, de la Universitat d’Edimburg (Escòcia).

Llegiu la notícia completa al UB-WEB i l’article citat accedint a la revista des del catàleg del CRAI de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Ciència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Química, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.