Dia Mundial contra la Violència de Gènere

documentalAvui és el Dia Mundial contra la Violència de Gènere. La Comissió d’Igualtat de Gènere de la Facultat de Farmàcia, ha organitzat la projecció del documental, Lliures, quan l’amor fa mal, el proper dia 27 de novembre a les 12:30h a l’Aula A-3. Posteriorment, hi haurà un breu col·loqui sobre la gestació i desenvolupament d’aquest documental amb la Montse Rodó, una de les seves impulsores.

La Montse Rodó és psicòloga del Servei d’Informació i Atenció a les Dones “Montserrat Roig” de l’Ajuntament de Manresa i té una àmplia experiència en l’atenció a dones maltractades.

El documental està basat en el testimoni de 12 dones que han patit violència masclista dins l’àmbit de la parella. Són relats en primera persona on, de forma propera i sincera, ens apropen a la seva experiència, les conseqüències que aquesta situació els ha comportat però també el camí cap a la recuperació. El reportatge reforça els testimonis reals amb escenes teatralitzades sobre episodis viscuts per les protagonistes.

La projecció és oberta a tothom, us hi esperem.

Imatge extreta del cartell de l’acte, proveït per la Comissió d’Igualtat de Gènere de la Facultat de Farmàcia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.