El Campus de l’Alimentació acollirà la Càtedra UB Carn i Salut

Anafric_portada_8145La Universitat de Barcelona, a través del Campus de l’Alimentació de Torribera, i l’Associació Nacional de Magatzems Frigorífics de Carns i Sales d’Especejament (ANAFRIC-GREMSA) han signat un conveni de col·laboració per crear la Càtedra UB Carn i Salut, que tindrà l’objectiu de promoure activitats de docència, recerca, transferència i difusió a la societat d’informació relacionada amb el consum de carn i la salut de la població.

La càtedra, situada al Campus de l’Alimentació de Torribera, estarà dirigida per M. Carmen Vidal, catedràtica del Departament de Nutrició i Bromatologia de la UB, amb el suport d’una Comissió Acadèmica d’Experts coordinada pel professor emèrit de la UB Abel Mariné, i de la direcció i l’administració del campus.

En el conveni també hi figuren l’Associació Nacional d’Indústries Càrnies d’Oví-Cabrum (ANICOC) i l’Associació Nacional de Ramaders Recriadors de Bestiar Oví de Carn (OVICEBO), com a principals representants del sector de la carn a Espanya.

L’acord de col•laboració entre els dos organismes va ser formalitzat pel rector de la UB, Dídac Ramírez, i el president d’ANAFRIC-GREMSA, José Fríguls, el passat 26 de novembre.

(Font: notícies de la UB)

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Notícies, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.