Conferència de Ferran Adrià: “La Bullipèdia, el procés de construcció d’un recurs d’informació”

BullipèdiaEl proper dilluns 16 de desembre la Facultat de Biblioteconomia i Documentació acull la conferència “La Bullipèdia, el procés de construcció d’un recurs d’informació”, que impartirà el xef Ferran Adrià per donar a conèixer el seu projecte Bullipèdia.

A l’inici de l’acte s’entregarà Primer Premi de Recerca en l’àmbit de la informació i la documentació, organitzat per la Facultat i pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya.

La cita és a la sala d’actes de la facultat a les 17 hores.

L’entrada és lliure, però cal reservar plaça amb antelació, enviant un missatge a mercegarciab@ub.edu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.