Tallers pràctics d’assessorament del currículum enfocats al JOBarcelona’14

Mathieu Marquer  sota llicència CC BY-SA 2.0)

Imagte de Mathieu Marquer sota llicència CC BY-SA 2.0

Els propers 27 i 28 de febrer tindrà lloc al Palau de Congressos de Barcelona el JOBarcelona’14. El JOBarcelona’14 és una trobada internacional entre joves universitaris (fins a 30 anys) que busquen feina i les empreses que hi participen. L’organitza JOBjust4U que és una plataforma d’orientació laboral i recursos humans especialitzada en perfils d’estudiants i graduats universitaris júnior de qualsevol disciplina. La inscripció és gratuïta i el termini per fer-ho és fins al 7 de febrer. El JOBarcelona’14 compta amb el suport institucional de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, el Ministerio de Empleo y Seguridad Social entre d’altres i el seu objectiu és apropar durant dos dies les oportunitats professionals de les empreses participants als joves universitaris de totes les disciplines i orientar-los a través de tallers de formació de les últimes tècniques en selecció de personal entre altres activitats.

El Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) de la Universitat de Barcelona ha organitzat els “Tallers pràctics d’assessorament del currículum“, que tindran lloc els dijous 16, 23 i 30 de gener i 6 i 13 de febrer de 2014, en horari de 12h a 14 h (amb inscripció prèvia), amb la finalitat de donar pautes i consells pràctics per preparar i/o millorar el currículum de l’alumnat interessat en fer-lo arribar a les empreses presents en el JOBarcelona’14.

Aquesta entrada s'ha publicat en Seminaris, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.