El MOOC “Principles in Pharmacology and Therapeutics” rep un ajut de la Generalitat de Catalunya

CC By Mathieu Plourde, 2013 #digedcon #moocposter

La Generalitat de Catalunya ha atorgat un total de 200.000 euros en ajuts a 14 cursos en línia oberts i massius organitzats per les universitats i els centres de recerca de Catalunya. Els MOOC (Massive Open Online Courses) són una modalitat de cursos a distància que pretenen posar a disposició de tothom els recursos de les institucions educatives. Es tracta de cursos gratuïts accessibles des de Internet i amb un nombre il·limitat de matriculats. Aquests cursos es gestionen des de diverses plataformes en les que hi participen universitats de prestigi com la de Harvard, Yale o Stanford.

Un dels cursos que rebrà l’ajut de la Generalitat és el MOOC Principles in Pharmacology and Therapeutics que tindrà lloc durant el curs 2014-2015. Coordinat pel catedràtic Jordi Camarasa, del Departament de Farmacologia i Química Terapèutica de la Facultat de Farmàcia, pretén aportar coneixements bàsics a l’entorn dels medicaments, conèixer com actuen, caracteritzar-ne els efectes adversos i planificar una dosificació adequada dels fàrmacs. La finalitat del curs és donar suport al col·lectiu d’estudiants universitaris de Medicina, Farmàcia, Veterinària, Odontologia o Fisioteràpia, entre d’altres, i contribuir a apropar el públic general al món dels medicaments.

Us animem a que entreu a la pàgina UB-MOOC’S, creada la Unitat de Suport a la Docència del CRAIl’Institut de Ciències de l’Educació ICE de la UB, i que us informeu sobre les diferents plataformes existents i el “fenomen MOOC” en general.

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Salut, Seminaris, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.