Mendeley (gestor bibliogràfic): nous cursos de formació al febrer 2014 als CRAI Biblioteques de Farmàcia i del Campus de l’Alimentació de Torribera

Des de la posada en marxa de Mendeleyel nou gestor de referències de la UB, els CRAIs Biblioteques de Farmàcia i del Campus de l’Alimentació de Torribera hem organitzat cursos de formació per aprendre el funcionament d’aquesta eina:

Des de novembre passat fins avui, s’han fet un total de 6 sessions, a les que han assistit 95 persones, entre professorat i alumnat. A banda, també s’han organitzat fins a 5 sessions que han comptat amb l’assistència de 112 alumnes de diverses assignatures, molt especialment l’alumnat de Treball Final de Grau de Farmàcia.

Així doncs, continuem oferint noves sessions de formació per aquest proper mes de febrer, adreçades a PDI, PAS i alumnat:

• CRAI Biblioteca de Farmàcia: 04-02-14, d’11.30 a 13h. Aula pendent de confirmació.
  • CRAI Biblioteca del Campus de Torribera: 19-02-14, de 12 a 13.30h. Aula d’ordinadors del CRAI Biblioteca.
  • CRAI Biblioteca de Farmàcia: 25-02-14, de 16 a 17.30h. Aula pendent de confirmació.

Per a un bon desenvolupament de les sessions, aquestes són limitades a un grup de 20 persones com a màxim.

Per més informació i inscripcions contacteu amb ainamanso@ub.edu o adreceu-vos als taulells d’informació de les biblioteques. Si les dates/horaris no us permeten assistir i teniu interès, poseu-vos en contacte amb nosaltres; en funció de la demanda, es programarien nous cursos per als mesos de març/abril.

Què és Mendeley?

Mendeley és un gestor de referències bibliogràfiques integrat amb les bases de dades comercials, repositori institucional i catàleg del CRAI UB, amb característiques avançades de xarxa social. Amb Mendeley podreu organitzar la vostra recerca, col·laborar amb altres usuaris en línia i conèixer els darrers documents publicats en el vostre àmbit de recerca. Mendeley us ofereix:

• Crear una biblioteca personal de referències bibliogràfiques (articles, llibres, pàgines web…) i organitzar els vostres documents PDF.
  • Incloure citacions a documents i generar bibliografies.
  • Compartir la recerca: crear grups públics i privats, compartir documents i fer treball col·laboratiu en la revisió d’articles científics.
  • Crear un perfil personal amb el currículum, publicacions i filiació.

Feu-hi un cop d’ull!

Aquesta entrada s'ha publicat en Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.