Formulació magistral

Imatge de Laura Iniesta sota llicència CC BY-NC 2.0

Al nostre expositor de novetats trobareu el llibre Formulación magistral: 100 preguntas más frecuentesAquesta obra, de les professores Mª Adolfina Ruiz i Beatriz Clares de la Universitat de Granada, pretén aclarir conceptes sobre formulació magistral, alhora que vol ser una eina per resoldre qüestions pràctiques de l’elaboració de medicaments mitjançant aquesta disciplina.
La importància de la formulació magistral radica en la seva capacitat d’adaptar-se a les necessitats concretes del pacient, aportant solucions personalitzades, com seria el cas, per exemple, dels pacients al·lèrgics a determinats excipients.

Les autores també tracten els inconvenients de la formulació magistral per comparació a la indústria farmacèutica: la garantia de qualitat no és tan elevada, preus elevats en determinades formulacions, etc.

Trobareu aquest llibre i més obres sobre formulació magistral en el topogràfic 615.014.3

Aquesta entrada s'ha publicat en Adquisicions, Farmàcia, Llibres i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.