Primera trobada de “Científics i Cuiners, cara a cara” al Campus de l’Alimentació

Cartell_defEl proper dilluns 17 de febrer el Campus de l’Alimentació de Torribera acull la primera trobada de “Científics i Cuiners, cara a cara”, una activitat coordinada  per la Unitat UB-Bullipèdia amb l’objectiu de difondre i impulsar el coneixement, la innovació i la creativitat en disciplines relacionades amb les ciències dels aliments, la nutrició, la cultura de l’alimentació i la gastronomia, i de propiciar un intercanvi d’idees entre el món universitari i el gastronòmic.

Sota el títol ”Una visió de la teoria del Big Bang a la cuina”, el Catedràtic de Física Teòrica de la Facultat de Física de la UB, Javier Tejada, i el cap de cuina del Restaurant Lluerna de Santa Coloma de Gramenet, Victor Quintillà, abordaran temes com la transformació de la matèria i el temps i els ritmes culinaris sota la perpectiva de la teoria del Big Bang o la importància de l’alimentació en la salut i l’envelliment de les persones i la seva influència en la capacitat d’aprenentatge.

La cita és a les 13h a la Sala Les Voltes de l’Edifici la Masia del Campus.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Campus de l'Alimentació de Torribera, Ciència, Conferències, Cuina, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.