El plaer de saber

Gaudir UBL’Àrea de Formació Complementària de la UB ha posat en marxa el programa de cursos Gaudir UB. Tal com es pot llegir a la presentació del projecte es tracta d’una sèrie d’activitats acadèmiques obertes a qualsevol ciutadà, amb la pretensió de “posar a disposició de la societat el coneixement que es genera a la Universitat de Barcelona“.

Els cursos estan dividits en quatre àrees temàtiques:

• Art
  • Salut
  • Competències

Dins de l’àrea de Salut, podreu trobar cursos sobre exercici físic, alimentació, vi o quelcom tan de moda com els cigarrets electrònics.

La matrícula és oberta des del passat 3 de febrer i es por realitzar fins a un dia abans de l’inici del curs. Consulteu les diferents característiques dels cursos i tot el procediment de matriculació.

Cursos pel plaer de saber, amb el rigor i la qualitat de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.