III Work-Shop d’empreses a la Facultat de Farmàcia

El proper dimecres 12 de febrer tindrà lloc, a les 15h, a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia, el III Work-shop amb empreses farmacèutiques o químiques que col·laboren oferint pràctiques als alumnes de grau de la Facultat de Farmàcia. Les empreses convidades comentaran les seves ofertes i aportaran idees i consells sobre com preparar-se alhora de buscar pràctiques en empreses i d’afrontar les entrevistes de feina.
La jornada forma part del programa Passaport a la Professió, una iniciativa del Deganat i el Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE), i està organitzada per les professores Carmen Escolano i Encarna García, com a delegades de l’equip deganal per a les relacions amb la indústria.
Work-Shop

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Jornades, Seminaris, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.