CAS convoca el programa internacional 2014 per a doctorands i postdoctorats

Chemical Abstracts Service (CAS) organitza el programa internacional  “2014 SciFinder Future Leaders in Chemistry Program” dirigit a doctorands i postdoctorats de química o altres matèries relacionades. Per  presentar-se com a candidat cal tenir certa experiència amb la cerca i anàlisi d’informació, en especial mitjançant SciFinder, però també es valorarà el coneixement d’altres recursos d’informació. Els participants escollits gaudiran de:

• Viatge a Columbus (Ohio) -despeses incloses- per assistir al SciFinder Future Leaders del 5 al 9 d’agost de 2014.
  • Viatge a San Francisco -despeses pagades- per assistir al 248th ACS National Meeting & Exposition del 10  al 14 d’agost de 2014.
  • 1000 dòlars USA
  • Certificat d’assistència i participació.

Es tracta d’una bona oportunitat per conèixer  el Chemical Abstracts Service(CAS), la ACS National Meeting & Exposition i altres institucions líders en investigació com The Ohio State University,  Battelle Memorial Institute i TechColumbus .

Fins al 30 de març de 2014 podeu enviar la vostra candidatura.

Font: Blog del CRAI Biblioteca de Física i Química i pàgina web del CAS.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Ciència, Congressos, Farmàcia, Premis, Química, Recerca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.