I Simposi Nacional Valoració integral de l’esportista al Campus de l’Alimentació

campus_alimentacioEl proper divendres 28 de febrer el Campus de l’Alimentació de Torribera acull el I Simposi Nacional Valoració integral de l’esportista.

El simposi està  adreçat a esportistes, entrenadors i cos tècnic, federacions i clubs esportius, professionals i investigadors en ciències de la salut i l’esport i estudiants de ciències de la salut i l’esport, amb l’objectiu de realitzar una valoració bioquímica, fisiològica , antropomètrica, nutricional i genètica per a la salut i per al màxim rendiment dels esportistes.

El preu per al públic general és de 100 euros, amb descomptes per a membres de col·legis professionals, alumnes universitaris i col·legiats del CODINUCAT.

Podeu demanar més  informació al correu electrònic de Nutritional Coaching (info@nutritionalcoaching.com, telèfon 93 250 3858 ) o a cpaterna@ub.edu (telèfon 93 402 0908) del Campus de l’Alimentació.

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Campus de l'Alimentació de Torribera, Ciència, Conferències, Jornades, Nutrició. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.