Curs “Alimentació i cultura” a Badalona

BanerGaudirUBDe l’11 de març al 20 de maig el Centre Cultural El Carme de Badalona acull el curs Alimentació i cultura, organitzat en el marc del programa Gaudir UB de formació complementària.

El curs compta amb destacats professors com Abel Mariné, Màrius Rubiralta, Pere Castells, Claudi Mans, Pere Planagumà, que juntament amb cuiners de Santa Coloma i Badalona tractaran el tema de la nutrició i la tecnologia alimentària aplicades a la cuina.

L’objectiu és  donar pautes que relacionin aquests 3 àmbits, analitzant conceptes tècnics i de nutrició aplicats a la cuina, així com experimentar amb elaboracions culinàries, a través de sessions teòriques i pràctiques.

El curs té una durada de 20 hores, amb classes que s’impartiran els dimarts de 19 a 21h. El preu és de 140 euros, 115 per a la comunitat de la Universitat de Barcelona i veïns de Badalona. Podeu matricular-vos-hi presencialment o a través d’internet.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Cuina, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.