Programació de cursos de formació per al 2n semestre al CRAI Biblioteca de Farmàcia

Els cursos de formació programats pel CRAI Biblioteca de Farmàcia aquest segon semestre són els següents:

• Els recursos d’informació de la biblioteca: eines per millorar els treballs acadèmics. Aquest curs s’adreça especialment a l’alumnat de grau a partir de 2n curs, a l’alumnat de màster, postgrau i doctorat i a tota persona interessada en adquirir pautes i habilitats per cercar i citar articles i altres publicacions científiques. Es faran pràctiques amb la base de dades ScopusDates, a escollir: dijous 13-03-2014, de 13 a 14.30h. i dimecres 19-03-2014, de 16.30 a 18h.
  • Mendeleygestor de bibliografiaDates, a escollir: dimarts 08-04-2014, d’11.30 a 13h. i dimarts 29-04-2014, de 16.30 a 18h.

Més informació i inscripcions:

• Campus Virtual Formació. Aquest Campus és l’espai que reuneix l’oferta de cursos del CRAI i tots els manuals d’autoformació. Després d’autenticar-vos, cerqueu el CRAI Biblioteca de Farmàcia i el curs que us interessi i cliqueu “Apunta-t’hi”
  • Taulell d’informació del CRAI Biblioteca de Farmàcia

CRAI: Formació d’usuaris.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Ciència, Farmàcia, Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.