Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia

Imatge de fG! sota llicència CC BY-NC-ND 2.0

El proper dimarts 11 de març de 2014 començarà l’edició 2014 dels Seminaris de Recerca a la Facultat de Farmàcia, impartits per investigadors de la nostra facultat essencialment amb l’objectiu de donar a conèixer les diferents línies de recerca dels diversos departaments i àrees de coneixement. D’altra banda, el dimarts 18 de març començarà l’edició 2014 dels Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia, dirigits a donar a conèixer tecnologies actuals d’especial rellevància i interès per a diferents àrees de coneixement relacionades amb els nostres ensenyaments.

A part del seu indiscutible interès pedagògic, aquests dos programes de seminaris us permetran conèixer de primera mà unes línies de recerca i unes tecnologies que us podrien resultar prou atractives com per iniciar-vos en el món de la recerca, desenvolupant assignatures de Treball Dirigit, una beca de col·laboració en projectes de recerca, un Màster Experimental o fins i tot una Tesi Doctoral en un grup de recerca concret.

A més, amb l’assistència als seminaris podeu aconseguir tot un seguit d’avantatges com ara:

• 1 ECTS amb la participació al programa de Seminaris de Recerca (13 seminaris en total, es requereix assistència i elaboració de resum de com a mínim 9 seminaris).
  • 1,5 ECTS amb la participació al programa conjunt de Seminaris de Recerca + Seminaris Tecnològics (13 + 4 seminaris en total, es requereix assistència i elaboració de resum de com a mínim 14 seminaris (13 + 1; 12 + 2; 11 + 3; o 10 + 4)).
  • Un diploma de participació on es faran constar tots els seminaris a què hàgiu assistit.

Donat que cada any participen professors diferents de cada àrea de coneixement, els programes d’enguany són totalment diferents als de l’any passat i als de l’any pròxim, de manera que podeu matricular aquestes activitats tantes vegades com vulgueu, obtenint cada vegada els avantatges associats.

ORGANITZACIÓ DE L’ACTIVITAT

Conferències: 13 Seminaris de Recerca i 4 Seminaris Tecnològics. De març a desembre de 2014.

Assistència obligada a un mínim de 9 seminaris de recerca per obtenir 1 ECTS o a 14 seminaris entre Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics per obtenir 1,5 ECTS. S’ha de signar full d’assistència.

Avaluació: cal lliurar un breu resum dels Seminaris de Recerca i dels Seminaris Tecnològics a què hàgiu assistit per correu electrònic, preferentment en format pdf, al Dr. Diego Muñoz-Torrero, Vicedegà de Recerca, al llarg de l’any o al final amb data límit 19 de desembre de 2014.

Inscripció a l’activitat “Seminaris de Recerca a la Facultat de Farmàcia 2014” o al programa conjunt “Seminaris de Recerca i Seminaris Tecnològics a la Facultat de Farmàcia 2014”  és gratuïta i es pot fer del 3 de març al 30 d’abril a la Secretaria d’Estudiants i Docència.

Per consultar tota la programació, informació addicional i descarregar els models dels resums que cal entregar per l’avaluació a la pàgina web de les conferències de recerca de la Facultat de Farmàcia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.