Seminari de recerca: Aproximacions químiques a la recerca en esfingolípids

Seminaris de Recerca 2013El proper dimarts 11 de març a les 12.30h, a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàciatindrà lloc  la conferència Aproximacions químiques a la recerca  en esfingolípids a  càrrec del Dr. Delgado Cirilo, de la Unitat de Química Farmacèutica del Departament de Farmacologia i química terapèutica.

Trobareu més informació buscant al catàleg del CRAI la matèria “esfingolípids”, o bé fent una cerca per autor “Delgado Cirilo, Antonio” També podeu cercar per aquesta mateixa matèria a PubMed, a través de la cerca per MeSH.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Seminari de recerca: Aproximacions químiques a la recerca en esfingolípids

1. mobile games ha dit:

My brother recommended I would possibly like this blog. He used to be entirely right.

This publish truly made my day. You can not consider just how so much time I had
    spent for this info! Thanks!

Els comentaris estan tancats.