Projecte Twinnet de l’Associació d’Estudiants de Farmàcia

facultat.jpgL’Associació d’Estudiants de Farmàcia de la Universitat de Barcelona (AEF – UB), emprenen un projecte de col·laboració comú amb la European Pharmaceutical Students Association (EPSA) i l’Associació d’Estudiants de Farmàcia de la Facultat de Novi Sad de Sèrbia: Pharmaceutical Students Association of Novi Sad (PSANS). El programa que duran a terme s’anomena PROJECT TWINNET. És un projecte de mobilitat internacional que té l’objectiu d’assegurar un important component educacional que pugui ser aprovat com a educació extracurricular per a qualsevol estudiant europeu.

En aquest Twinnet participaran 15 estudiants de la Facultat de Farmàcia de Barcelona i 15 estudiants de la Facultat de Farmàcia de Novi Sad (Sèrbia), el tema sobre el qual desenvoluparan aquest projecte serà: Involvement of industry and community pharmacy in prevention and treatment of alcoholism. L’ objectiu és aprofundir en el coneixement de totes les alternatives actuals per prevenir i tractar l’alcoholisme.

Les dates en què es farà aquest projecte que té la primera part a Barcelona són del 10 al 15 de març que serà quan els estudiants de la UB acolliran els quinze estudiants de Novi Sad. Al maig, seran els estudiants de la nostra Facultat els que viatjaran a Novi Sad.

Font de la notícia: Notícies de la Facultat de Farmàcia

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.