X Congrés Internacional sobre la Dieta Mediterrània

X-CDM-EnglishEls propers dies 2 i 3 d’abril la Fira de Barcelona acull el X Congrés Internacional sobre la Dieta Mediterrània, que dins el marc de la Fira Alimentaria reunirà activitats científiques i culturals relacionades amb aquesta temàtica, gràcies a la iniciativa de la Fundación Dieta Mediterránea.

Entre les activitats que es desenvoluparan destaquen les conferències entorn la prevenció de malalties com l’obesitat, els problemes cardiovasculars, la diabetis o el càncer, amb la presència de destacats participants com la Dra Rosa M. Lamuela, del Departament de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de Barcelona.

L’objectiu del Congrés és difondre les darreres novetats i conclusions científiques que corroboren els beneficis d’aquest estil de vida en la salut i la prevenció de malalties.

El preu de la inscripció, que es tancarà el 25 de març, és de 150 euros per al públic general, 100 per als Dietistes-nutricionistes i farmacèutics col·legiats i membres de la FESNAD, i 70 per als estudiants i participants a la convocatòria del concurs de pòsters que s’hi celebra.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Conferències, Congressos, CTA, Nutrició, Salut i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.