Seminari tecnològic: Oligonucleòtids, aplicacions a la biotecnologia farmacèutica

Seminaris de Recerca 2013El proper dimarts 18 de març a les 12.30h, a l’aula A-5 (Edifici A) de la Facultat de Farmàciatindrà lloc  la conferència Oligonucleòtids: aplicacions a la biotecnologia Farmacèutica a  càrrec del Dr. Ramón Eritja, membre del CSIC amb gran experiència en diverses institucions de recerca.

Trobareu més informació buscant al catàleg del CRAI les matèries “oligonucleòtids” i “biotecnologia farmacèutica”. Fent una cerca per autor “Eritja i Casadellà, Ramón” al catàleg del CRAI veureu el llistat de tesis que ha dirigit a la Universitat de Barcelona. També podeu cercar les seves publicacions a Scopus, on es poden localitzar més de 250 articles dels quals n’és autor.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.