Convocatòria de 270 Beques de Col·laboració amb la Universitat de Barcelona

Beques de Col·laboracióTeniu fins el 22 d’abril per presentar la sol·licitud per participar en la de Convocatòria de 270 Beques de Col·laboració pel proper curs 2014-2015. L’heu d’entregar en una de les diferents oficines del Registre General de la UB.

Entre les beques convocades trobareu les de col·laboració amb el  CRAI:

• Podeu col·laborar amb els diferents CRAI biblioteques  (al CRAI Biblioteca de Farmàcia se’n convoquen 3: dues en horari de matí i una de tarda), fent les tasques de: recol·locació i ordenació dels llibres a les sales, atenció a l’usuari, col·laboració en el préstec i en les tasques auxiliars que es realitzen a les biblioteques : adquisicions, control de revistes, procés del llibre, fotocòpies, servei d’obtenció de documents, etc.
  • Col·laborar amb el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal: en la conservació, informatització, documentació i digitalització de les mostres de l’Herbari.
  • O amb d’altres àrees del CRAI: el Servei d’Obtenció de Documents, la Unitat de Projectes, o la Unitat de Serveis als Usuaris

També volem fer menció de les beques de col·laboració amb els  CCIT-UB (Centres Científics i Tecnològics de la UB) en les que es valora el fet de ser estudiant de la Facultat Farmàcia.
Trobareu tot el que necessiteu saber i la relació de totes les beques convocades a Beques de col·laboració.

Aquesta entrada ha esta publicada en Beques, Biblioteques, CRAI. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.