Campanya solidària Recicla Cultura

Campanya Sant Jordi Recicla CulturaEl CRAI de la UB participa en la campanya Recicla cultura«Si un llibre t’ha canviat la vida, recicla’l i transforma la vida d’una persona».

La campanya, engegada per la Fundació Servei Solidari, compta amb la col·laboració de la Universitat de Barcelona, a través del Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment. L’objectiu d’aquesta iniciativa és el de promoure la donació de llibres per tal que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el dia de Sant Jordi. Els diners recaptats aniran destinats a finançar cursos d’alfabetització i llengua per nouvinguts a Catalunya.

Es poden donar llibres de qualsevol gènere i per a qualsevol edat (llibres infantils, novel·les juvenils, d’adults, clàssics, còmics, …), excepte volums d’enciclopèdia i llibres de text.

Les donacions de llibres —un màxim de dos per persona— es poden fer fins al 9 d’abril, dipositant els llibres als punts d’informació de cadascun dels centres, o lliurant-los als CRAI Biblioteques de Campus de MundetFarmàciaFilosofia Geografia Història i Lletres.

Entre els dies 22 i 24 d’abril, els llibres recollits es podran adquirir, fent un donatiu, a les parades que s’ubicaran a l’Edifici Històric, i a les facultats de Filosofia, Geografia i Història, Farmàcia i Campus de Mundet. Si voleu participar com a voluntaris, informeu-vos a la pàgina de Voluntariat UB.

Font: Notícies del CRAI de la UB

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.