Jornada de Portes obertes al Campus de l’Alimentació

campus_alimentacioEl proper dimarts 8 d’abril el Campus de l’Alimentació de Torribera acollirà una jornada de portes obertes de presentació dels graus de Ciència i Tecnologia dels Aliments i Nutrició Humana i Dietètica i la doble titulació de Farmàcia-Nutrició Humana i Dietètica. La jornada, que inclourà una visita guiada per les instal·lacions del Campus, està adreçada a alumnes de batxillerat i CFGS i a persones interessades en cursar els graus citats.

El lloc de trobada és la Sala de les Voltes de l’Edifici de La Masia a les 16:00h, on el director del campus i la vicedegana d’Afers Acadèmics i estudiants inauguraran l’acte. Seguidament, es farà una visita guiada als espais docents, laboratoris, CRAI Biblioteca, INSA i a la unitat UB-Bullipèdia.

Els interessats poden inscriure-s’hi omplint el següent formulari. La inscripció és limitada a 150 places.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.