Mendeley: gestor bibliogràfic. Nous cursos de formació a l’abril 2014

El CRAI Biblioteca de Farmàcia organitza per aquest mes d’abril dues noves sessions de formació sobre Mendeley, el nou gestor de referències de la UB. Els tallers són oberts a PDI, PAS i alumnat. Dates (a escollir):

• Dimarts 08-04-2014, d’11.30 a 13h. Aula d’ordinadors 104 (edifici B).
  • Dimarts 29-04-2014, de 16.30 a 18h. Aula pendent de confirmació

Mendeley

Més informació i inscripcions:

• Campus Virtual Formació. Aquest Campus és l’espai que reuneix l’oferta de cursos del CRAI i tots els manuals d’autoformació. Després d’autenticar-vos, cerqueu el CRAI Biblioteca de Farmàcia i el curs que us interessi i cliqueu “Apunta-t’hi”.
  • Taulell d’informació del CRAI Biblioteca de Farmàcia.

Mendeley és un gestor de referències bibliogràfiques integrat amb les bases de dades comercials, repositori institucional i catàleg del CRAI UB, amb característiques avançades de xarxa social. Amb Mendeley podreu organitzar la vostra recerca, col·laborar amb altres usuaris en línia i conèixer els darrers documents publicats en el vostre àmbit temàtic. Mendeley us ofereix:

• Crear una biblioteca personal de referències bibliogràfiques (articles, llibres, pàgines web…) i organitzar els vostres documents PDF.
  • Incloure citacions a documents i generar bibliografies.
  • Compartir la recerca: crear grups públics i privats, compartir documents i fer treball col·laboratiu en la revisió d’articles científics.
  • Crear un perfil personal amb el currículum, publicacions i filiació.
Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Recerca, Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.