1a Convocatòria dels Premis Bancs d’Aliments de la UPM

Banco__alimentosLa Universitat Politècnica de Madrid (UPM) i la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL) presenten la 1a Convocatòria dels Premis Bancs d’Aliments de la UPM, dirigits a treballs de final de carrera o tesines fi de Màster presentades a Universitats Espanyoles durant els cursos 2012-2013 i 2013-2014.
Sota el lema “Difusió de la Cultura del Consum Racional” i amb l’objectiu d’estimular iniciatives relacionades amb els Bancs d’Aliments i conscienciar i promoure el consum racional d’aliments, la convocatòria està adreçada a treballs entorn processos logístics de recepció, classificació i distribució dels aliments, estudis sobre la millora en els processos de transformació dels aliments, aspectes relacionats amb la sensibilització i el consum responsable, així com el paper dels mitjans de comunicació en el foment del consum racional.

El termini de presentació de sol•licituds estarà obert fins el 30 de setembre, i s’atorgaran 2 premis de 1000€ i 2 de 500 €.

(Font de la notícia: web del Campus de l’Alimentació de Torribera)

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Premis i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.