Seminaris de recerca: Disseny i formulació de medicaments. Noves formes farmacèutiques

Seminaris de Recerca 2013Demà dimarts 8 d’abril a les 12.30h a l’Aula Magna, tindrà lloc la conferència Disseny i formulació de medicaments: noves fomes farmacèutiques a  càrrec del Dr. Suñé Negre. El Dr. Suñé Negre pertany a la Unitat de Tecnologia Farmacèutica del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica de la Facultat.

El Dr. Suñé Negre ha dirigit nombroses tesis de la Facultat i, entre altres, és un dels autors del manual “Pràctiques de farmàcia galènica”, tan buscat pels alumnes de la Facultat. Podeu consultar tots aquests documents i altres, fent una cerca per autor al catàleg del CRAI.

Trobareu més informació d’aquesta temàtica buscant al catàleg del CRAI les matèries “disseny de medicaments“, “formes farmacèutiques“, entre altres.. També podeu localitzar articles del Dr. Suñé Negre a les bases de dades bibliogràfiques (PubMed, per exemple) i al Dipòsit Digital de la UB.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Recerca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.