S’obre el termini d’inscripció al V Premi UB-Ferran Adrià amb Gallina Blanca

A_premiferranadria13El Campus de l’Alimentació de la UB ha obert el període de preinscripció per participar al Premi UB – Ferran Adrià amb Gallina Blanca, que aquest any arriba ja a la seva 5a edició.

Fins el 6 de juny, els estudiants que ho desitgin poden presentar el seu treball de recerca sobre l’àmbit temàtic de la ciència i tecnologia de l’alimentació, la nutrició, la cuina i la gastronomia, incloent-hi els aspectes antropològics, sociològics, humanístics, econòmics o de qualsevol altra temàtica relacionada.

El premi, adreçat a estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior matriculats durant el curs 2013-2014 als centres educatius de Catalunya, té l’objectiu de promocionar els estudis de Nutrició Humana i Dietètica i de Ciència i Tecnologia dels Aliments entre l’alumnat de secundària.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Cuina, Nutrició, Premis i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.