Seminari Tecnològic: RNA-Seq

Seminaris de Recerca 2013Demà dimarts 6 de maig a les 12.30 h, a l’Aula A-5 (Edifici A) de la Facultat de Farmàcia, tindrà lloc  la conferència RNA-Seq organitzada pels Seminaris Tecnològics Facultat de Farmàcia 2014. La conferència serà a càrrec de la Sra. Anna Esteve del Centre Nacional d’Anàlisi Genòmica (CNAG).

El CNAG es va crear al 2009 amb el suport del Ministeri de Ciència i Innovació i de la Generalitat de Catalunya com una plataforma integrada a la Fundació Parc Científic de Barcelona. La missió del centre és portar a terme projectes d’anàlisis i seqüenciació d’ADN a gran escala en col·laboració amb altres centres.

A les biblioteques del CRAI de la UB, trobareu àmplia informació sobre genòmica, monografies i revistes científiques, entre altres. Cerqueu al catàleg del CRAI per les matèries “genòmica”, “RNA”“seqüència de nucleòtids”, entre altres possibilitats. També podeu consultar els 62 llibres electrònics sobre genètica que tenim subscrits a partir de la plataforma ScienceDirect. A les bases de dades bibliogràfiques trobareu publicacions referents a aquesta tècnica genètica: per exemple, a PubMed cercant per la matèria ““Sequence Analysis, RNA”, a Scopus cercant per “RNA sequence” i/o una altra paraula clau o expressió similar (RNA seq, RNA-seq, etc.).

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca i tecnològics.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.