jornada_nutricio_1El Campus de l’Alimentació de Torribera acollirà el proper dijous 5 de juny la II Jornada Cientificotècnica sobre nutrició esportiva, que s’inclou dins el marc del Màster en Nutrició en l’Activitat Física i l’Esport que té lloc al Campus.

La jornada, que vol ser un punt de referència en nutrició esportiva per a estudiants i professionals del sector, aprofundirà en els fonaments científics de la disciplina i donarà a conèixer estratègies nutricionals per millorar el rendiment preservant la salut de l’esportista.

El preu és de 15 euros per als estudiants universitaris i de 30 per al públic en general.

Podeu consultar el programa al fulletó de les jornades.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Campus de l'Alimentació de Torribera, Conferències, Jornades, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a 2a Jornada Cientificotècnica sobre Nutrició Esportiva al Campus de l’Alimentació de Torribera

Els comentaris estan tancats.