Recapte del Banc dels Aliments a la Universitat de Barcelona

banc dels alimentsEls propers dies 19, 20 i 21 de maig la Universitat de Barcelona i el Banc dels aliments unirem esforços per aportar recursos a les persones més necessitades del nostre entorn. tots els centres s’habilitaran contenidors per depositar les donacions d’aliments. Els aliments més necessaris són oli d’oliva, conserves de peix i cacau.

Per dur a terme aquesta tasca, Voluntariat UB necessita voluntaris per a promocionar  la campanya de recollida d’aliments. Si estàs interessat/da envia un email amb les dades personals i la teva facultat a voluntariat@ub.edu També es poden fer donacions d’aliments en línia, ja que la UB i Banc dels aliments han habilitat una pàgina web

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.