Seminari de Recerca: Cultiu de cèl·lules i òrgans vegetals per a la producció de compostos bioactius

Seminaris de Recerca 2013Demà dimarts 13 de maig a les 12.30h a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia, tindrà lloc el cinquè Seminari de Recerca 2014: porta per títol Cultiu de cèl·lules i òrgans vegetals per a la producció de compostos bioactius, i anirà a càrrec de la Dra. Mercè Bonfill de l’Àrea de Fisiologia Vegetal.

A les biblioteques del CRAI de la UB, trobareu documentació sobre “compostos bioactius” i “compostos bioactius vegetals”. També trobareu la tesina i la tesi doctoral de la Dra. Bonfill, així com les tesis que ha dirigit. Al Dipòsit Digital, trobareu en accés lliure alguns dels articles que ha publicat. Per ampliar la cerca a les seves publicacions, consulteu la base de dades Scopus, fent una cerca per autor.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca i tecnològics.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.