Exposicions virtuals

El paper de la dona a la Facultat de Farmàcia de la Universitat de BarcelonaAmb motiu de la diada de Sant Jordi, vam organitzar l’exposició “El paper de la dona a la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona“. Aquesta exposició volia retre un petit homenatge a totes aquelles dones que van ser pioneres als estudis i la vida universitària de la nostra Facultat i a algunes altres remarcables per la seva activitat acadèmica i investigadora. Un cop finalitzada, podeu continuar accedint a part dels materials i veure algunes fotografies de la mateixa des de la nostra pàgina web o des del Dipòsit Digital.

Així mateix, el Museu de la Farmàcia Catalana i la Fundació Concòrdia Farmacèutica també han organitzat la seva exposició del Medicament del mes. Titulada “Medicaments enllaunats“, està dedicada en aquesta ocasió als envasos i elements publicitaris dels medicaments fets amb llauna, un material assequible i molt eficient. De la mateixa manera, la podeu veure a través de la nostra pàgina web o des del Dipòsit Digital.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Exposicions virtuals, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.