Seminari tecnològic: A network pharmacology approach to novel therapeutic strategies

Seminaris de Recerca 2014Demà dimarts 20 de maig a les 12.30h a l’Aula A-5 de la Facultat de Farmàcia (Edifici A), tindrà lloc un nou seminari tecnològic, que porta per títol A network pharmacology approach to novel therapeutic strategies, i anirà a càrrec del Sr. Patrick Aloy (Institute for Research in Biomedicine).

El Sr. Aloy és el cap del grup de recerca en Bioinformàtica estructural i biologia de xarxes de l’IRB; a la pàgina web del grup hi trobareu, entre altres, les publicacions del grup referenciades: Molecular & Cellular Proteomics, Nature Biotechnology, Nucleic Acids Research, etc. són algunes de les revistes que han publicat recentment els resultats de recerca del grup i que el CRAI posa a la vostra disposició. Localitzeu-les en paper i electrònic a través del Catàleg del CRAI.

A les biblioteques del CRAI de la UB, trobareu monografies, publicacions i documentació recent sobre bioinformàtica, biologia molecular, etc.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca i tecnològics.

Aquesta entrada ha esta publicada en Conferències, Farmàcia, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.