SciFinder: curs de formació el dia 3 de juny de 2014, obert a alumnat, PDI i PAS

Us recordem que el CRAI Biblioteca de Farmàcia organitza per al proper 3 de juny de 2014 una sessió de formació sobre SciFinder. SciFinder és una plataforma web que dóna accés a una enorme col·lecció d’informació sobre química i altres matèries relacionades (referències bibliogràfiques, substàncies, reaccions, patents, etc.). La sessió pot d’interès per a alumnat, PAS i PDI.

• Data i hora: 03-06-2014, de 10 a 12h.
  • Objectiu: Conèixer les potencialitats de la plataforma i practicar diferents tipus de cerques.
  • A càrrec de la Dra. Miriam Plana, del Chemical Abstracts Service (CAS).
  • Lloc: aula d’ordinadors 106 (edifici B).

Més informació i inscripcions:

• Campus Virtual Formació. Aquest Campus és l’espai que reuneix l’oferta de cursos del CRAI i tots els manuals d’autoformació. Després d’autenticar-vos, cerqueu el CRAI Biblioteca de Farmàcia, el curs “SciFinder” i cliqueu a “Apunta-t’hi”.
  • Taulell d’informació del CRAI Biblioteca de Farmàcia

Què és SciFinder:

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Farmàcia, Serveis biblioteca, Sessions de formació i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.