Jornada “Pinsos, alimentació animal i qualitat de la carn” al Campus de l’Alimentació

campus_alimentacioEl proper dijous 22 de maig el Campus de l’Alimentació acull la jornada tècnica “Pinsos, alimentació animal i qualitat de la carn”, que s’inclou dins el cicle de conferències “Catalunya, clúster carni d’Europa” que té lloc al campus amb al col·laboració de la Càtedra de la Carn de la Universitat de Barcelona.

La jornada, amb la presència d’experts del sector i de l’àmbit de la recerca, abordarà temes entorn la cadena de producció de la carn, que té una repercussió directa en la qualitat del producte final, amb aspectes que van des del control de les primeres matèries fins l’alimentació i el benestar dels animals.

L’inici és a les 12.00h, a la Sala de les voltes de La Masia del Campus de l’Alimentació.

La jornada és gratuïta però cal inscriure’s prèviament a través de PORCAT (porcat@suportserveis.com) o del servei de Preinscripcions a jornades del PATT del portal RuralCat

Programa:

12.00h. Inici de la Jornada

12.00h. “El control de les matèries primeres i de la qualitat del pinso”, a càrrec de la Sra. Isabel Marginet, directora de l’Associació Catalana de Fabricants de Pinso (ASFAC).

12:30h. “Influència de l’alimentació animal sobre la qualitat nutricional i sensorial de la carn”, a càrrec del Dr. Francesc Guardiola, professor titular del Departament de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de Barcelona.

13.00h. “La relació entre el benestar animal i la qualitat de la carn”, a càrrec de la Dra. Emma Fàbrega, investigadora del subprograma de benestar animal de l’IRTA.

14.00h. Aperitiu

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Conferències, Jornades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.