VII Jornada de Recerca a la Facultat de Farmàcia

Aquest proper dilluns dia 26 de maig tindrà lloc la VII Jornada de Recerca: al llarg del dia es podran escoltar 15 aportacions en forma de xerrades curtes dels estudiants de doctorat de la Facultat, oferint així, en el seu conjunt, una panoràmica general de la recerca que actualment s’està duent a terme.

Per quart any consecutiu, la Federació Farmacèutica adjudicarà els Premis de recerca a les tres millors presentacions, dotats amb 500, 300 i 200 €.

L’objectiu principal d’aquesta jornada és promoure el coneixement de la recerca que es fa a la Facultat a través dels estudiants de doctorat, per tal de visualitzar aquest col·lectiu, afavorir la seva interrelació a nivell metodològic i de coneixements, i fer més enriquidora la seva formació en el postgrau.

La jornada s’iniciarà a les 9.15h amb l’acte inaugural a càrrec del Dr. Joan Esteve de Sagrera, degà de la Facultat de Farmàcia, el Sr. Vicenç J. Calduch, president de la Federació Farmacèutica, i la Dra. Pepita Badia, vicedegana de postgrau i doctorat de la Facultat de Farmàcia.

La Jornada va dirigida a totes aquelles persones amb interès per a la recerca i de forma molt especial als alumnes de doctorat i alumnes del grau de Farmàcia, CTA i Nutrició Humana i Dietètica. També es dirigeix al personal docent, investigador i de serveis de la nostra Facultat.

Lloc i hora: Aula Magna de la Facultat; 9:15-17.30h.

Per a més informació i per veure el detall de les diferents contribucions, http://www.farmacia.ub.edu/docs/jornada2014.pdf

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Jornades, Recerca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.