Seminari de recerca: TDAH. Implicació de la dieta i de factors genètics

Seminaris de Recerca 2014Demà dimarts 27 de maig a les 12.30h a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia tindrà lloc el sisè Seminari de Recerca 2014. La conferència duu per títol TDAH: Implicació de la dieta i de factors genètics, i aquesta anirà a càrrec de la Dra. Maria Izquierdo Pulido, de l’àrea de Nutrició i Bromatologia.

Per ampliar informació sobre aquest transtorn, feu un cerca per la matèria al Catàleg del CRAI. Per al tema més específic, PubMed és una bona font per localitzar publicacions sobre els temes de la conferència: cerqueu per matèries MESH Attention Deficit Disorder with Hyperactivity/diet therapy o bé Attention Deficit Disorder with Hyperactivity/genetics.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris de recerca i tecnològics.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Nutrició, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.