Dia Nacional de la Nutrició

PosterFESNAD_2014Avui dia 28 de maig és el dia Nacional de la Nutrició. Sorgit de la iniciativa de la Federación Española de Sociedades de Nutrición, Alimentación y Dietética (FESNAD), aquest any arriba ja a la XIII edició, amb l’objectiu de sensibilitzar la població de la importància de tenir uns hàbits alimentaris saludables. El lema d’enguany és “Menjar sa és divertit, la obesitat infantil, no”, un lema que ressalta la importància d’inculcar un estil de vida saludable des de la infància per a prevenir i reduir l’obesitat infantil i les seves conseqüències.

Com cada any, es realitzaran activitats a hospitals, escoles i universitats i centres comercials, a través de conferències, entrega de material informatiu, punts d’informació…

La FESNAD compta amb el suport de l’Agencia Española de Consumo, Seguridad Alimentaria y Nutrición (AECOSAN) i la indústria farmacèutica i alimentària.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.