Identificadors de recerca

La implementació de l’identificador ORCID a la Universitat de Barcelona continua endavant. Hi ha incorporats nous camps a l’aplicació Curricul@ del gestor de la recercaGREC UB per incloure-hi l’identificador ORCID, juntament amb WOK ResearcherID i Scopus AuthorID.

Al CRAI UB, la Unitat de Procés Tècnic ha treballat conjuntament amb la Unitat de Recerca per incorporar aquesta informació al Catàleg d’Autoritats de la UB i facilitar, així, la difusió i l’accés a la producció científica del personal docent i investigador de la UB.

ORCID és un projecte obert i sense ànim de lucre que ha desenvolupat un identificador únic per a autors / investigadors. L’objectiu d’ORCID és garantir la distinció inequívoca de la producció cientificotècnica dels investigadors, i també ser un mètode efectiu per poder enllaçar les activitats de recerca referenciades en diferents sistemes d’informació.

Actualment 1.200 investigadors de la Universitat de Barcelona tenen identificador ORCID lligat al seu Curricul@ del GREC UB.

Pe donar-vos d’alta i incloure l’identificador ORCID al vostre Curricul@ podeu seguir les instruccions de la pàgina web de l’Oficina de Difusió del Coneixement.

Font: Notícies CRAI UB

Identificadors de recerca

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Recerca, Serveis biblioteca i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.