“I Foro de Dietética y Nutrición” al Campus de l’Alimentació

logo%20DNEl proper dissabte 7 de juny el Campus de l’Alimentació de Torribera acollirà el I Foro de Dietética y Nutrición, un fòrum de debat entorn la professió del dietista-nutricionista sense presència de patrocinadors que condicionin les temàtiques o la participació dels assistents.

Organitzada amb la col·laboració del Campus de l’Alimentació i de la Clínica Alimmenta, hi participaran els integrants del portal Dietistas-Nutricionistas, així com altres experts del sector com Julio Basulto, Juan Revengao i el Dr. David de Lorenzo, que abordaran temes com la Nutrigenètica, la sostenibilitat o la nutrició esportiva, entre d’altres.

La cita és el 7 de juny, de 10 a 14h i de 15 a 18h a la Sala de les Voltes de La Masia del Campus de l’Alimentació. La inscripció inclou el dinar a les instal·lacions del Campus a càrrec del Restaurant del Campus de la Empresa Universitas.

Els estudiants del Campus de l’Alimentació poden participar en el sorteig de 3 entrades gratuïtes.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Campus de l'Alimentació de Torribera, Conferències, Nutrició, Salut i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.