Primera edició Premios al Talento Científico Generación Elsevier

Premis_ElsevierL’editorial Elsevier té un programa d’ajudes econòmiques dirigit a l’alumnat universitari dels estudis de ciències de la salut. Des que es posà en marxa l’any 2012, hi han participat al voltant de 15.000 estudiants i s’han donat xecs i beques per valor de 10.000 €. Enguany, la Primera edició al Talent Científic Generació Elsevier reorienta el programa d’ajudes cap a la promoció i valoració del contingut científic de qualitat.

El concurs és obert a l’alumnat dels graus de ciències de la salut de les facultats de l’Estat espanyol i premiarà els millors treballs amb ajudes de fins a 1.000 €. Aquells que hi vulguin participar poden fer-ho fins al 30 de novembre.

El programa es divideix en tres categories de participació:

• Pòsters clínics en format d’infografia. Es valorarà especialment l’originalitat, el contingut, el rigor científic i la presentació.
  • Mapes conceptuals. En aquesta categoria es valorarà l’originalitat, el contingut, el rigor i, molt especialment, la presentació, la capacitat de síntesi i la claredat.
  • Assaigs científics. En aquesta categoria es premiarà la originalitat dels conceptes i idees, així com el seu plantejament: es valorarà la claredat, el contingut, la hipòtesi o idea i l’estil i competències lingüístiques.

Els treballs han de ser originals i poden fer-se sobre qualsevol àrea de coneixement de les ciències de la salut. Tots ells, seran revisats i avaluats per una comissió d’experts d’Elsevier.

Per a cada categoria els premis seran:

• Primer classificat: una beca de 1.000 €, en concepte d’ajuda per a la formació acadèmica.
  • Segon classificat: un lot de llibres de text publicat per Elsevier valorat en 250 €.
  • Tercer classificat: la publicació del treball a Jano.es.

Consulteu la web de Generación Elsevier per a més informació sobre les bases del concurs: http://www.generacionelsevier.es/talento-cientifico/

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Farmàcia, Premis i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.