Publicats els resultats i les conclusions del Projecte “Gastronomia i Salut”

1_gastronomia_i_salut_1Ja s’han publicat les conclusions de Gastronomia i salut, un projecte multidisciplinari creat per als establiments de restauració comercial que necessiten adaptar les seves ofertes a la població que presenta algun tipus de restricció, intolerància o al·lèrgia alimentària.

El projecte, dirigit per la professora Montse Illán, compta amb la participació del Grup de recerca de Nutrició Aplicada del Departament de Nutrició i Bromatologia, del Campus de l’Alimentació de Torribera (UB), juntament amb l’Escola Universitària d’Hosteleria i Turisme CETT-UB i la Fundació ALICIA, i ha estat gestionat pel Campus de Excel·lència Internacional (HUBc) de la Universitat de Barcelona i finançat pel programa CEI del Ministeri d’Educació.

A l’estudi hi han participat 99 restauradors i 2614 usuaris amb intolerància al gluten i la lactosa, al·lèrgies alimentàries o amb necessitat de dietes adaptades.

En el marc d’aquest projecte el Campus de l’Alimentació ja va acollir el passat 29 d’abril una Jornada on se’n van presentar els resultats preliminars i es van dur a terme diverses activitats teòrico-pràctiques.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Farmàcia, Jornades, Nutrició, Salut i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.