L’estudiant de la nostra Facultat Joana Broto ha estat una de les guanyadores del concurs de vídeos Tu Punto de Mira, convocat per l’Associació Promoció i Desenvolupament Social (PDS) en el marc d’un programa de prevenció del consum de drogues i alcohol entre estudiants universitaris. Broto ha estat guardonada pel curtmetratge Escucha a tu mechero, una original aportació en la tasca contra el tabaquisme.

El concurs, obert a tots els estudiants matriculats a universitats de l’Estat, valorava l’originalitat dels vídeos, la qualitat tècnica i artística, el guió, l’adequació i la idoneïtat del missatge. Les obres, a més, no havien de superar els dos minuts. La Joana, que es va presentar al concurs conjuntament amb la seva parella i estudiant de la UPF, Jaume Sahis, ha obtingut el tercer premi, valorat en 800 euros. Destinaran l’import del guardó a les despeses que els pugui originar una estada Erasmus que tenen prevista l’any vinent. El programa de l’Associació PDS està finançat per la Delegació del Govern per al Pla nacional sobre drogues.

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Premis, Videos i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Joana Broto, estudiant de Farmàcia de la UB, guanya un concurs estatal de curtmetratges per prevenir el consum de drogues entre universitaris

1. Felicitats, aquest tipus de temes és molt important tractar-ja que l’addicció és un mal del qual és molt complicat sortir, però no impossible … segueixin amb aquests temes …

Els comentaris estan tancats.