PFAgrupLa Masia del Campus de l’Alimentació de Torribera va acollir el passat 8 de juliol la presentació i valoració dels treballs finalistes de la cinquena edició del Premi UB- Ferran Adrià amb Gallina Blanca.

El guanyador del 1r premi va ser Àlex Rodríguez Campoy, de l’institut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada, amb el treball Estudi de la complexitat dels sistemes biològics de fermentació.

La menció honorífica es va atorgar a Héctor Díaz Tejada i Àlex Medina Boquetas, de l’institut El Castell d’Esparreguera, pel treball Higiene microbiològica dels envasos de refrescos.

El Premi “Seguretat Alimentària” de l’ACSA per al millor treball relacionat amb la seguretat alimentària va ser per a Arantxa Varea Cayuela, de l’institut Enric Borràs de Badalona, per Assaig de condiments i probiòtics en l’alimentació d’Helix Aspersa Müller, 1774.

La sessió, conduïda pel director del Campus, Màrius Rubiralta, va comptar amb una exposició de 15 minuts del treball de cadascun dels finalistes, amb 5 minuts de preguntes del jurat, format entre d’altres pel mateix Rubiralta, Carme Vidal i Susana Buxaderas, caps d’estudis dels graus de Ciència i Tecnologia dels Aliments i Nutrició Humana i Dietètica respectivament, Abel Mariné, president de l’Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació (ACCA) i Pere Castells, de la Unitat UB-Bullipèdia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Nutrició, Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Ja hi ha guanyadors de la cinquena edició del Premi UB- Ferran Adrià amb Gallina Blanca

1. Flicidades als participants i especialment als guanyadors, l’esforç valel la pena … una salutació!!

Els comentaris estan tancats.